خانما در مورد وزن دهی جواب بدین
وزن
قد
18 ماهگی

تصویر
۱۰ پاسخ

فایده ای نداره که !! چه دکتر بی سوادی
به هر قیمتی میخوای وزن بگیره؟؟
بنظرم درست کنی خودت فرنی میوه ای یا کته و سیب زمینی اینا خیلی خوب وزن میده

دنت؟
قند خالص ، روغن ، نگهدارنده ، اسانس و..
چاق کردن بچه به چ قیمتی؟
بچه ای که از الان این آشغال‌ها رو بخوره در آینده نتیجه‌اش میشه دیابت فشار خون چربی.....
به نظرم دکترش رو هرچه زودتر عوض کن تا بچه‌تو مریض نکرده
من نمیگم اینا چاق می‌کنه اتفاقاً شاید هم چاق کنه دنت بیسکویت هله هوله چیپس پفک و همه این آشغال‌های کارخانه‌ای
ولی بدون که در مقابلش داری به سلامتی بچه‌ات ضرر می‌زنی

اتفاقادکتردخترم گفت هله هوله وشیرینی وشکلات بایدقطع کنی تاوزن بگیرع

نمی‌دونم ندادم فک کنم خوب نیس

منکه بش میدم چونکه چیز خاصی نمیخوره
ن غذا ن هیچی دیگه
فقط دنت و شیر میخوره
همونم ندم ک وزن نمیگیره
جدا از وزن گیریش یکسره ب سینم میچسبه
ن خودش خاب داره نه من
ادم مجبوره دیگه
تا بعدا غذا خور شه

شیر و نشاسته رو باهم حل کن بزار رو اجاق مثل فرنی میشه
مغزیجات و موز له شده و شیره یا هرچی دوس داره بریز داخلش هم مقویه هم تپل میکنه
دنت اصلا خاصیتی نداره

نه اصلا

ببین همه چی میشه به بچه ها داد چون بالای بکسالن اما دنت اینجور چیزا چون طعبییی نیست مداومش خوب نیست مثلا چند وقت یه بار اشکال نداره برا وزن دهی کباب بده ابگوشت بده حلیم بده چلو گوشت کره پسته کره بادام زمینی طعبییی پیدا کن اینجور چیزا بده

من ک همه چیز جز عسل میرم

من دوسه بار دادمش

سوال های مرتبط

مامان معراج 💞مرصاد🧿 مامان معراج 💞مرصاد🧿 ۲ سالگی
مامان آیسان و آیسو مامان آیسان و آیسو ۱ سالگی
مامان محمد متین مامان محمد متین ۱ سالگی
مامان نیکان و نلین مامان نیکان و نلین ۱ سالگی