رابطه نداشته باش این همه راهو اومدی مشکلی پیش بیاد خدای نکرده خودتو سرزنش میکنی همش..نمی ارزه
تو ماه ۸ رابطه جنسی ریسک زایمان زود رس داره
بستگی داره دکترت چی گفته بهت عزیزم شرایط بارداری ها متفاوته
من سزارینم دکترم منع کرده گفت اگه بخوام طبیعی زایمان کنم رابطه داشته باشم
اگه منع نیستی خطرناک نیست ولی خب بازم باید کنترل شده باشه
طبیعی میخوای بری؟
الان یکم ریسک داره بهتره ماه آخر باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.