والا من از همون اول نداشتم تا به الان.خب با روش های دیگه ایی حل بشه مثلا چی میشه.مهم تر از جون بچه که نیس
نه من از اول تا الان داشتم
نه خطری نیست ولی بدون جلوگیری خطریه زایمان زودرس میاره
و اینکه فردای شبی که رابطه داشتی دل درد و کمر درد میگیری اصلا نترس استراحت کن خوب میشی
نه عزیزم با خیال راحت بده بره 🤭
چرا خطرناک باشه عزیزم
اگه با احتیاط باشه اصلا بد نیس
بهتره که مراقب باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.