میشه رابطه داشت تو هشت ماهگی یا بده؟

۱۰ پاسخ

هشت ماه خطر ناکه
من با این که مشکلی نداشتم دکتر منو منع رابطه کرد

من رابطه دارم مشکلی نیس

رابطه منع نباشی بد نی

ما رابطه داریم 🤣🫣

باید از دکترت بپرسی با توجه به جنین و جفتت که بگه میشه یا نه

من ک هم بارداری قبلی هم این بارداریم از اولش تا ماه آخر رابطه داشتم با احتیاط
مشکلی هم نداشت

اره میشه

اگ جفتت پایین نیس، سرکلاژ نیستی، درد خاصی و ترشح خاصی نداری، اشکال نداره

اگه منع رابطه نیستی ایرادی نداره عزیزم

میشهههه

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی🐣🌈 مامان جوجه رنگی🐣🌈 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هامین🩵 مامان هامین🩵 ۱ ماهگی
مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی