سلام خانما تو 33 هفته میشه رابطه‌ داشت؟

۵ پاسخ

اگه شیاف استفاده نمیکنی مشکلی نیس ولی جلوگیری داشته باش

اگ منع نیسی میشه
من از اول بارداریم تا الا داشتم و دارم این اواخر بیشتر هم شده به توصیه دکترم

من از اول داشتم تا حالا ک خداروشکر مشکلی نداشتم

اگر از اول لکه بینی نداشتین و شرایططتون عادی بوده اره میشه

اگ منع نیسی اره

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا و افرا👧🏻 مامان نورا و افرا👧🏻 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان مامان رادین مامان مامان رادین ۵ ماهگی
مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷🧸 مامان پناه🩷🧸 هفته سی‌ویکم بارداری