ماه هفته من داشتم هر ده روز یکبار ماه هشت بنظرم نداشته باشی بهتره من خودم ندارم باز ۹ میگن خوبه برا زایمان طبیعی😁😅😅
ترجیحات قبل از هفت ماه
سه ماه آخر بهتره نداشته باشی
تا دردتو یادکنی😂
فک کنم تا آخرین روز بشه اگر منع نباشی
سلام عزیزم
سیسمونی و لباس نوزادی با کیفیت میخوای
تو کانال روبیکا من عضو شو
همه جنس ها صد در صد پنبه و با کیفیت
ایدی کانال nini_heed1
سوال منم همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.