خانما تا چند هفته میشه رابطه داشت؟

۶ پاسخ

ماه هفته من داشتم هر ده روز یکبار ماه هشت بنظرم نداشته باشی بهتره من خودم ندارم باز ۹ میگن خوبه برا زایمان طبیعی😁😅😅

ترجیحات قبل از هفت ماه
سه ماه آخر بهتره نداشته باشی

تا دردتو یادکنی😂

فک کنم تا آخرین روز بشه اگر منع نباشی

‎ سلام عزیزم
سیسمونی و لباس نوزادی با کیفیت میخوای
تو کانال روبیکا من عضو شو
همه جنس ها صد در صد پنبه و با کیفیت
‌ایدی کانال nini_heed1

سوال منم همینه

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی
مامان پناه🩷🧸 مامان پناه🩷🧸 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شازده پسر مامان شازده پسر ۱۲ ماهگی
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلیم💙 مامان تو دلیم💙 ۳ ماهگی