دیگه اگه نباشه غیرعادیه
من انقد دردبدی داشتم امروز صبح که بیدارشدم رفتم دکتر هم کمرم گرفته هم پهلوم سمت چپ نوارقلب دادم انقباض نبودخداروشکر خیلی دردبدیه
نه فک نکنم دیگه داراه بزرگ میشه لچه منم دارم مخصوصا وقتی به پشت دراز میکشم انگار بالاتنم و پایین تنم میخوان از هم کنده بشن 😑
نه چه خطری
منم دارم الان فک کنم طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.