برا منم نمیشینه هنوز چند روزدبگه هشت ماهش میشه
دختر منم چندروزیه میشینه هنوز دیر نیست فقط بنشونش تا یاد بگیره
نیاراهم نمیشینه
دکتر گفت عجله نکن
من اصلان نشوندمش خودش الان میشینه یک دستش رومیزاره که نیفته
کوچکتر بود تو بغل خودتون حالت نشسته نگذاشتی اش؟
من ۶ ماهگی دخترمو بردم بهداشت گفت برا چی نمیشینه گفتم مگه زود نیس گفت نه باید الان بشینه😐😑🤦🏻♀️
همچین یه جوری شدم🥺 الانم درکت میکنم
دیر نیس جلوی خودت بنشونش یا دور تا دور شو بالشت بزار کم کم یاد میگیره 😊
وا چه عجلی دارید پسرمن نزدک ۹ماهکی نشت
سلام عزیزم نگران نباش پسر منم تازه تو نه ماهگی یکم میتونه بشینه
دختر منم خودش نمیشینه کامل باید کنارش باشم یهو کله پا میشه😂
دورش چیزی میذاری یا روی پات میزاری میشینه؟
مگه ایه نازل شده ک تاریخ مشخصی بشینن ؟
تا ۹ماه جا داره نگران نباش
دختر منم بدون کمک نمیشینه ب چپ و راست میفته😂😂یا مستقیم میاد روب جلو صورتش میخوره ب پاش
چندروز با بالشت کمک کن بشینع خودش یاد میگیره
عزیزم عجله نکن دختر من تقریبا ۲۰ روزی میشه که میشینه
از ۴ تا ۹ ماهگی فرصت دارن برا نشستن
ناراحتی نداره باید بدنش امادگیشو داشتع باشع قرارنیس اگ بقیع بچعا نشستن اینم بشینع مگ سیستم بدن شما با من یکیع
دختر من ۸,ماهگی نشست
اشکال نداره بعضی بچها دیرتر میشینن
خب چه اشكالي داره؟
نگران نباش زمانش بشه ميشينه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.