سلام تو بوشهر کجا میوه به دارن؟

۳ پاسخ

سلام خوبی
میوه فروشیا که نزدیک بازار صفاست دارن

من دیشب تو خود عاشوری ، سه راه عاشوری داشت کنار نانوایی

سلام سشنبه بازار عالیشهر داره

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و نورا مامان فاطمه و نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وچهارم بارداری