خانما به بچم اب هویج میتونم‌بدم؟

۹ پاسخ

نه قبل یکسال آبمیوه ها ممنوعه

تا ۱ سالگی نه

بهداشت به من گفت بده

من دادم از 6ماهگی

من يكي دوبار خيلي كم دادم

من دادم بهش

بله
اب سیب اب هوبج و اب لیمو شیرین فقط مجازه اونم طبیعی

خیلی کم چون قندش بالاست بعد یکسالگی بهتره بدی الان خود میوه رو استفاده کنه بهتره

بله ... کمش خوبه

سوال های مرتبط

مامان نورا🧜‍♀️ مامان نورا🧜‍♀️ ۱۲ ماهگی
مامان لِنا🤍 مامان لِنا🤍 ۱ سالگی
مامان سامیار و تودلی مامان سامیار و تودلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ⓑⓐⓑⓨ
ⓑⓞⓨ مامان ⓑⓐⓑⓨ ⓑⓞⓨ ۹ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱ سالگی
مامان نویان👶🏻🧸 مامان نویان👶🏻🧸 ۱۳ ماهگی
مامان فندق🥺🍼 مامان فندق🥺🍼 ۱۶ ماهگی