هنوز زوده تو تلاشتو بکن از الان از شیر نگیر حداقل تا ۲سالگی بخوره
پسر منم یک هفته همینجوری بود شیر میبردم طرفش انقد جیغ و داد میکرد حتی توخواب هم نمیخورد بعد یک هفنه خوب شذ الان باز برگشته ب تنظیمات کارخانه قشنگ شیرشو میخوره
نفهمیدم هم چرا اونجوری میکرد
برا پسر منم همینه
چرا میترسه دسته شو در بیار ببین
طعم شیرش عوض نشده؟ که میگی تو خواب هم نمیخوره؟
الان بگیر از شیر بزار با غذا جون بگیر بچه ای هم شیر بخوره هم غذا وزن خوبی نمیگیره
انیل چن ماهشه؟؟ شاید ب شیشه شیر قبلیش عادت داره اینو نتونه بگیره، شایدم دل درد شده بهش شیر نده فلا تا یکی دوساعت دیگه
جاییش درد نمیکنه؟
اینم از شیشه شیره ترسناکمون😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.