مگه شیشه جدیدش چه شکلیه؟
دکتر ب من گفت کلا از شیر بگیرمش
خوبه که نمیخوره🫠
عزیزم جاری من بچش همش شیر میخورد اصلا غذا نمیخورد چندجا برد دکتر بهش گفتم شیر تا یکسال براش مفیده به بعدش اصلش غذا هست گفت از شیر بگیرش و اون تو یکسال و سه ماه بچشو از شیر گرفت .الان خیلیییی بچش تپل شده و واقعا خیلی سرحاله
شماهم اگه بچت خودش دیگه شیر نمیخواد از شیر بگیرش و کلا غذا بهش بده به بعد کم کم شیر پاستوریزه بهش بده
عزیزم مشکلی نداره اگه غذا خوب میخوره شیر قطع بشه مشکلی نیست.عملا بعد یکسالگی الویت با غذاعه.کم کم به مرور زمان بهش شیر پاستوریزه بده
حالا که خودش نمیخواد نده بهش بجاش اگ با لیوان بلده بخوره با لیوان شیر پاستوریزه بده بهش در طول روزم ک غذا میخوره
نخوره چی میشه؟
با سرنگ بده
بابا بزار ی روز نخوره مشکلی نیس نترس
دیگه حالا ک نمیخوره ب نظرم کلا از شیر بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.