نه من ک هیچیییی متوجه نشدم
والا قلب که سهل من با اینکه ۱۸ هفته ام و جفت خلفی هنوز احساس نمیکنم 😂
احساس نمیکنی ولی من احساس میکردم تو اون برهه ویارم شدید تر شده بود از هفته ۶تا۸ البته بعضی هاهم ویار ندارن که اون یه چیز جداست
من از ۷ هفته دیگه حالت تهوعم شروع شد
میگن تهوع شروع میشه
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.