خانما وقتی قلب بچه تشکیل میشه احساس میکنه مادر؟

۶ پاسخ

نه من ک هیچیییی متوجه نشدم

والا قلب که سهل من با اینکه ۱۸ هفته ام و جفت خلفی هنوز احساس نمیکنم 😂

احساس نمیکنی ولی من احساس میکردم تو اون برهه ویارم شدید تر شده بود از هفته ۶تا۸ البته بعضی هاهم ویار ندارن که اون یه چیز جداست

من از ۷ هفته دیگه حالت تهوعم شروع شد

میگن تهوع شروع میشه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان نیلا🩷🫠 مامان نیلا🩷🫠 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری