خانم های قمی لطفا بگید سونوگرافی کجا باید رفت خوبه؟؟

تصویر
۶ پاسخ

فقط وفقط ابولفضل امین پور.ولی قیمتش خیلی بیشتراز دکترای دیگه است

شاه حمزه ميگن خوبه من هفته بد ميرم

آقاجانی هم خوبه

قاسمیان دوتا هستن. کیمیا خوبه اما گرون میگیره

کرد ،قاسمیان ،محمد زاده خوبن

من پیش قاسمیان میرم راضی هستم

سوال های مرتبط