دخترم خیلی دوست داره ولی کم میدم بهش چون آلرژی و رفلاکس رو بدتر میکنه
بعد یکسالگی با تست میتونی بدی
من میدم عاشققققشه
من قشنگتو آب ونمک میریزم ی ربع اینامیمونه تمیزمیشورم میدم میخوره چن تاهم میخوره دوس داره
من که از 8 ماهگی میدادم الانم میخوره بشرطی که با تست بدی اگه تاحالا ندادی ببینی بش حساسیت داره یا ن
یذره واسه نفسش بده ولی زیاد نده خیلی سم خورده
نده مبینا من اینجا ک زندگی میکنم معدن توت فرنگیه کلا سم میزنن اصلا خوب نیس
من یه ذره دادم خوشش نیومد
دکتر گفت تا قبل یک سال مجاز نیست چون الرژی زاست ولی خب دیگه کم کم باید همه چی بخورن
فعلا فقط عسل مونده تا دوسار نباید بدیم
بده یک سالگی هم چیز بده دیگه
اون که خودش توت فرنگیه 😋😂
آره بده گلم ولی قبلش حتما خوب بشورش یا ترجیحا پوست روشو بگیر
آلرژی زاست
من پسرم رفلاکس آلرژیه متخصص ممنوع کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.