به بچه هاتون توت فرنگی میدید؟

۹ پاسخ

ازه خیلی دوست داره

اره ولی حساسیت داشت کل صورتش قرمز شد

بله عاشقشه

بله خیلی هم دوس دارن هردو

اره خیلی دوست دارن

آره.

اره خیلی دوست داره

خیلی کم چون خیلی سم میزنن

بلی اسموتی خیلی دوست دارن

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی خدا مامان معجزه ی خدا ۲ سالگی
مامان مهراد و آراد مامان مهراد و آراد ۱ سالگی
مامان ماه شب 14 مامان ماه شب 14 ۲ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی