عزیزم بهتره ندی به شدت حساسیت زاس،دختر عمه ی دخترم به خاطر توتفرنگی بستری شد،من کا میترسم بدم فک کنم تا دو سالگی ندم
توت فرنگی خیلی خیلی سم داره، اصلا توصیه نمیشه مگر اینکه محلی باشه ومطمئن باشید سم استفاده نکرده باشن.
منم امروز اولین بار بهش دادم چقدم خوشش اومد😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.