۲ پاسخ

عزیزم بهتره ندی به شدت حساسیت زاس،دختر عمه ی دخترم به خاطر توتفرنگی بستری شد،من کا میترسم بدم فک کنم تا دو سالگی ندم

توت فرنگی خیلی خیلی سم داره، اصلا توصیه نمیشه مگر اینکه محلی باشه ومطمئن باشید سم استفاده نکرده باشن.
منم امروز اولین بار بهش دادم چقدم خوشش اومد😭

سوال های مرتبط

مامان ماه شب 14 مامان ماه شب 14 ۲ سالگی
مامان ماهان🐣🩵 مامان ماهان🐣🩵 ۱ سالگی
مامان مهراد و آراد مامان مهراد و آراد ۱ سالگی