۷ پاسخ

طبیعیه منم تو این تایما خیلی کلافه بودم انشاللع از اواسط چهار اکی میشی

منم همینم، از دختری پر از انرژی و فرز تبدیل شدم ب کسی ک مدام در حال خواب و خستگی، باخودم میگم مردم ک بیرونن این انرژی رو از کجا میارن🤣

خیلی زود میگذره

طبیعیه عزیزم منم همینجوریم چون بچه داره رشد میکنه و بزرگ میشه برا همین احساس سنگینی میکنی نگران نباش

عه من فکر کردم من نرمال نیستم

منم همینم والا

منم همینم🤦‍♀️😂

سوال های مرتبط