طبیعیه منم تو این تایما خیلی کلافه بودم انشاللع از اواسط چهار اکی میشی
منم همینم، از دختری پر از انرژی و فرز تبدیل شدم ب کسی ک مدام در حال خواب و خستگی، باخودم میگم مردم ک بیرونن این انرژی رو از کجا میارن🤣
خیلی زود میگذره
طبیعیه عزیزم منم همینجوریم چون بچه داره رشد میکنه و بزرگ میشه برا همین احساس سنگینی میکنی نگران نباش
عه من فکر کردم من نرمال نیستم
منم همینم والا
منم همینم🤦♀️😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.