بخاطر بارداریتع عزیزم
طبیعیه عزیزم بخاطر هورموناست منم تا چند روز پیش اروم بودم حالم خیلی خوب بود الان عصبیم غمگین وکلافم حالم بده
طبیعیه عزیزم بارداری هر روز و هر هفته چیه هر دقیقه مودمون عوض میشه نگران نباش هفتت بره بالا تر یکم بهتر میشی
منم همینم فک کنم بخاطر هورمون هاست
عزیزم بخاطر هورمونهای بارداری ،مگه میشه آدم نسبت به بچش بی تفاوت باشه این فکرا رو نکن یکم هم رو خودت کن صبور تر بشی
بخاطره هورموناست طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.