سلام عزیزم منم همینطور بودم خییییلی حالت تهوع داشتم ولی برنمیگردوندم فقط حالتشو داشتم و از همه چی بدم میومد
خوراکم بیشتر نون و پنیر و خیار گوجه و میوه بود
همه بهم گفتن سیرابی بخور من خیییلی بدم میومد ولی مجبوری ی روز صبح آبشو خوردم خیییلی بهتر شدم اصلا هم طعم خاصی نداشت مثل آبگوشت بود
حالت تهتهوع ت خوب میشه بزودی،سیرابی منم دوست نداشتم ولی عالیه...واینکه من تا الان هیچ چیزی هوس نکردم،😒
چای با یخورده زنجبیل یکم حال ادمو بهتر میکنه من خودم تا سه ماه هرروز روزی چند بار بالا میوردم خیلی بد بودبعدم دکتر بری قرص دمیترون مینویسه برات
کشک
لواشک ترش
سیرابی
کله پاچه
سمنو
اینها ویار منو خیلی کم میکنه
امتحانش کن
حتما پختنی ها را یه نفر ماهر بپزه و برات بیاره
پسره بچتون
سلام کسی تلگرام گروه برای بارداری سوال از خانما از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم @NAZli8816
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.