۱۰ پاسخ

یه سریا اصلا هوس نمیکنن و طبیعیه
و بخاطر بالارفتن هورمپن استروژن به بوها هم حساس میشیم
یه سری کمتر یه سریا بیشتر

چون حالت تهوع داری باعث کم ابی بدنت میشه اب زیاد بخور
مایعات و غذای سوپی زیاد بخور
از غذاهایی ک بوی زحمتی دارن دوری کن
غذاهای سبک و کم خجم بخور ک معدت اذیت نشه و خالی هم نباشه

بهتر میشه کم کم ماه چهارم پنجم دیگ تمومه اصولا

منم عزیزم

بهترم من ییشتر به بو حساس بودم

وقتی از خواب بیدار میشی یهو بلند نشو ده دقیقه بشین تو. جات بعد اروم اروم بلند شو، تا دوساعت هیچ نوشیدنی نخور یه نون. خشک یا بیسکوییت خشک بخور من امروز اینو امتحان کردم بهتر بودم

کم کم بهتر میشی عجله نکن من سه ماه اول نفرت داشتم از کل غذا و خوراکی ها آنا انومانی رفتم وزن و رشدش کمی کمه الان دادم به زور میخورم

مثل منی من فقط هوس حلیم کردم

طبیعیه منم مث شما بودم تو خیابون سردر مغازه ها میخوندم مثلا کباب یا هر خوراکی دیگه بالا میاوردم...الان خوب شدم یک هفتست تقریبا اشتهام باز شده خیلی میخورم ولی همچنان از چای بدم میاد تا میبینم

چون بارداری🤪😶😅

طبیعی عزیزم من تا سه ماه اول اینطور بودم

چون طبیعیه ویارت خوب شه هوسم میکنی منم هوسی نبودم چیزی هوس نمیکردم

سوال های مرتبط

مامان ماهیدا مامان ماهیدا ۵ ماهگی
مامان 🩵human🌰 مامان 🩵human🌰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری