۱۳ پاسخ

ببین فقط در کل خیلی درد داری
چیزی متوجه نمیشی از واژن ک دارع فشار میاد بهش
فقط اون لحظه دلت میخاد زور بزنی تا زودتر بدنیا بیاد
و لحظه ای سرش بیاد بیرون
بقیش ک راحته دیگه هیچی درد نداری حتی یک درصد
حس میکنی سنگینی کل دنیا از رو دوشت برداشته شده و بهترین حسه بنظرم

چرا یه فشاری ب واژن و اینا میاد ک یجورایی درد داره ولی هیچی ب درد شکمت نمیرسه اصل درد تو شکم و رحم هس

اون لحظه بقدری درد و فشار وحشتناک داری که حتی بدون بی حسی پارت کنن نمیفهمی.
من بین استراحت ام آمپول بی حسی زد کاملا فهمیدم و خب درد داشت ولی نه زیاد.
دیگه وقتی قیچی کرد چیزی حس نکردم فقط صدای قیچی پیچید تو گوشم
این وسط چون خیلی طول کشیدتا بچه اومد بی حسی از بین رفت
و تک تک بخیه هایی که برام میزد رو می‌فهمیدم با هرکدومش فقط جیییغ میزدم.
واقعا بیمارستان و مامایی که بالاسرته خیییییلی مهمه توی زایمان خوب.

وقتی بچه میخواد بیاد بیرون چرا حس می‌کنی داری جر میخوری چندتا زور بزنی میاد بیرون راحت میشی ولی من بعد زایمان هم درد پریودی داشتم گهگاهی

والا خواهرا من بعد بچه هیچ دردی احساس نمی‌کنم

نه درد پارگی و برش اصلاً متوجه نمیشی

والله من نه درد پریودی داشتم نه سوزش نه درد پارگی هیچی ولی وقتی شکمم منقبض میشد چنان درد وحشتناکی تو شکمم میومد که اگر پاهامم بدون بی حسی قطع میکردن نمی‌فهمیدم

تا وقتی که بچه نیومده درد پریودی هست دیگه بعدش که بچه میاد تو هیچ کدومو نداری نه شکم و کمردرد پریودی نه سوزش واژن انگاری هیچ کاری نکردی

بی حسی میزنن هنگام برش

بخیه ک خیلی کمه و یکم فقط احساس سوزش برا وقتیه ک دستشویی میری اونم فقط درحد یکی دوبار . اصن درد خواسی نداره

ن هیچ دردی غیر از درد پربودی نیس. ک اونم بعد بدنیا اومدن بچه کامل میخابه و صفر میشه

چرا حس نمیکنی اونم حس میکنی،فقط اون موقع به پرینه بی حسی میزنن،اون بی حسی باعث میشه اون درد پارگی یا برش رو متوج نشی

سوال منم هست

سوال های مرتبط