۱۱ پاسخ

فقط یادمه درد میگیره حالا کجا یادم نیست🥹

چند برابر درد پریودی فقط زیر شکم درد میکنه
من اسپاینال زدم موقخ زایمان اصلا دردی نفهمیدم با ماما و دکترا میگفتیم و میخندیدیم تا بچه به دنیا اومد

حس مدوفوع درد فشار اینا

سلام گلم واژن رو حس نمیکنی چ تغیراتتی داره میشن نه پارگی نه موقعی ک بچه دربیاد
ولی دردکمر و درد شکم درد پریودی شدید
موقع زایمان اصلا هم نباید جیغ بزنی چون فقط به مقعد ورحمت فشار میدی فقط با زور دادن نفس میکشی زور میدی

تا وقتی ک دهانه رحمت قراره باز شه و فول شی درد پریودی طوری ک کمرته و زیرشکم ک میگیره و ول میده ولی وقتی فول شدی احساس فشار میاد تو مقعد دقیقا مث زمانی ک یبوست داری و هرچی توان داری زور میزنی و درد مقعد داری جوری ک حس میکنی الان مقعدت در میاد😂

یهو دلدرد پریود میگیری خیلی شدیددددد بعد ول میکنه هندز اروم نشدی دوباره میگیره و همینطور فاصله دردها کم میشه

من دو بار طبیعی زایمان کردم دردم از کمر شروع میشه میاد. سمت شکم آخرش ک بچه نزدیک میشه یعنی احساس میکنی استخوانات خورد میشن بچه ک ب دنیا میاد دوباره همون آدم سابق میشی

برا من به شدت زیر دلم درد میگرف اصن نمی‌تونستم تحمل کنم

من پنج سانت رسیدم اسپاینال یا همون بی حسی برام زدن ولی اوج دردام زمانی بود که انگار زیر شکمم داشت کنده میشد خیلی دردش زیاد بود
موقع زایمان به خاطر بی حسی ها دردی نداشتم ولی فشار خیلی زیادی روی مقعدم احساس میکردم و موقع زایمان فقط جیغ میزدم که مقعدم داره پاره میشه خیلی فشار روش بود

بیشتر کمر درده
بخدا همه‌ش باهم قاطی میشه اصن یادم نمیاد کجا درد میکنه
ولی کمردردش خیلی بده
یه جوری که اصن نمیخواستم رو تخت بمونم

درد پریودیه خیلی زیاد

سوال های مرتبط

مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌ونهم بارداری