۱۲ پاسخ

انشالله به سلامتی و آسودگی بغلش میکنی

🥺😍😍

چ لحظه قشنگی
من که بچه سومی هس هرچی نگاهش میکنم دلم اب میشه از شوق بودنش 🥺

منمم کلی ذوقش دارم🥲😍

انشالله ب سلامتی 🤩منم فقط لحظه شماری میکنم روزا رو

انشالله بسلامتی 🥰😍

اخیییییی عزیزم انشالله بسلامتی زایمان کنی نینی کوچولوتو بغل بگیری 🤲🏻🤲🏻😍😍

انشاا.. بسلامتی و با دل خوش بغلش کنی
منم نوزدهم دستاش تو دستامه😍😍

ان شالله به سلامتی عزیزدلم منم🥹😘

🥹🥹🥹🥹🥹🥹

ایشالا به سلامتی عزیزم 😍♥️

آخی حتی تصورش قشنگه

سوال های مرتبط

مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۶ ماهگی