دوستان درد پهلو در هفته من بنظرتون طبیعی هست ؟

۲ پاسخ

نمیدونم طبیعیه یا نه من از هفته چهارده بارداری درد پهلو دارم
ی بار میگن درد عظلانیه
ی بار میگن از عفونته
ی بار احتمال زایمان زودرس میدن
اینارو دکتر میگ
بقیه میگن از سردیه گرم کن ..حوله گرم کن بزار یکم بمونه بعد با روغن سیاه دونه چرب کن بهتر میشی ..برا من جوریه ک نمیتونم نفس بکشم

شاید سرما خورده پهلو هات

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته سی‌وهشتم بارداری