نمیدونم طبیعیه یا نه من از هفته چهارده بارداری درد پهلو دارم
ی بار میگن درد عظلانیه
ی بار میگن از عفونته
ی بار احتمال زایمان زودرس میدن
اینارو دکتر میگ
بقیه میگن از سردیه گرم کن ..حوله گرم کن بزار یکم بمونه بعد با روغن سیاه دونه چرب کن بهتر میشی ..برا من جوریه ک نمیتونم نفس بکشم
شاید سرما خورده پهلو هات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.