عزیزم 1800 زیاد نیس همش 200 گرم از نرمال بیشتره
ینی رشدش خیلی خوب بوده
اشکالی نداره که
من سر دخترم 1500 بود و 2800 بدنیا اومد
شما زیاد هم نیس اونجوری ک
اگ پسره ک طبیعی هم هست ک درشت تر باشه
ینی وزنش بالاست
فک کنم ینی وزنش زیاده
خوب رسد خیلی بالا میشه دیگه،غیرطبیعی هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.