سلام خانماوزن جنین تون توهفته ی من چندبود

۱۸ پاسخ

من ۲۸هفته و4روز 1500بود

آره خوبه دیگه تا نه ماه میشه سه کیلو

من ۳۲ هفته و۵ روز رفتم ۱۹۳۰ بود بنظرتون الان چقدره وزنش خوب بودا

خوبه 😍

۳۰ هفته رفته بودم
۱۵۲۱ گرم بود

خوبه

من ۳۲هفته رفتم ۱۷۰۰بود

ماشالاخداحفظش کنه عزیزم بسلامتی بغل بگیریش

انشالله نی نی من وزن خوبی گرفته 😍

من ۳۰هفته ۱۷۷۰بود دیروزم رفتم ۲۴۲۰بود فک کنم

نرمالش بایداینقدرباشه

من ۲۷ هفته و ۵روز رفتم گفت ۱۱۰۰
۲۹ هفته و ۲ روز رفتم ۱۳۵۰ ولی دکترم گفت تو ۳۰ هفته کامل باید حول و حوش ۱۷۰۰،۱۸۰۰ باشه

خوبه تا۳۸میرسه سه کیلو

من نرفتم هنوزنمیدونم چندشده وزنش

من ۳۰ هفته ۱۶۵۰ بود

آره خوبه

واسه من ۲۸هفته ۴روز ۱۱۷۲بود نرفتم دکتر ببینم اومیه یا ن🥲🥲

نرمالش چندبشه خوبه

سوال های مرتبط

مامان حسناوحسین💝 مامان حسناوحسین💝 ۱۳ ماهگی
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری