اتفاقا میبندم ک باباش ب فکر دومی نیفته ولی خدایی حواسم هست الکی حروم نمیکنم
عزیزم بچهات چند کیلو و چند هفته دنیا اومدن
من قبل گرونی ۳ تومن دادم مای بیبی ۳۶۵ تومنی هنو دارم
تازه الان پسرم اسهال هم گرفته دیگه نور علی نور😂😂😂😂
مجبوری بخریم دیگه تو شهر ما ی مغازه هست هنوز قیمت قدیم میده ۳۶۵تومن اما ب هر کی فقط یک بسته میده
در نهایت ما هم باید همین ۷۰۰تومنی هارو بخریم
نمیتونبم کهنه کنیم ک من ک حالم بهم میخوره 🤮🤮🤮
روزی چنتا مصرف میکنی
والا ک رو ۱تومن رفنه منم پوشک میکنم
ازاین نوار بهداشتی بزرگا هست موقعه زایمان استفاده میکردیم از اونا بزار براش اگه برات مقدور نیست مای بیبی کنی
منم پوشک می بندم چیکار کنیم مجبوریم دیگه
منم پوشک میبندم کل روز گناه دارن دیگه چاره ای نیست چی میخوای بزاری
من همیشه پوشک میبندم آدم یکم از خورد و خوراکش نهایت میزنه اما این طفلیا درارامش باشن
کهنه رو هرکاری میکنه میسوزونه
هفته ای ی بسته پوشک استفاده میکنم
البته فک کنم شبها خشک میخان بچه های من که شبها جیش نمیکردن اصلا
محافظ کهنه بگیر دیگه روزها کهنه کن شبها پوشک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.