۱۹ پاسخ

هنوز ۸ هفته دیگ وقت. داری
دکتر به من گفت .چرا انقد تلاش دارین بچه تا۴ کیلو دنیا بیارین وزن نرمال دنیا اومدن هر جنین ۲۸۰۰نهایت دیگ ۳ کیلو نه بیشتر مهم بعد دنیا اومدن ک وزن بگیره

میگن بادوم خوبه با سیب زمینی اب پز و مرغ

مگه وزن مهمه آخه من دخترم ۳۱۰۰ بود همه چیش نرمال بود

چرا حالا ۳۷۰۰؟؟؟من‌ پسرم۳۵۰۰بوددخترم۲۹۰۰دخترم‌ بهتربعدش‌ رشدکرد

وزنش الان خوبه ولی من واس پسرم اخرای ماهم بود فرنی حلیم میخوردم یهو وزن گرفت ۳۶۰۰ بود

منم تو ۳۱ هفته رفتم سونو گفت ۱۵۰۰ دکترم با صدکش حساب کرد گفت به نسبت تپلیه
منم خدا خدا میکنم خیلی تپل نباشه

فقط بادام . هر روز من هر روز بادوم میخورم ذرت هم عالیه خودتو ببند پروتیین . من ۳۶هفته وزنش ۳کیلو و۱۰۰بود

سالم باشه وزن زیاد میخواید چکار

خواهرشوهرم سالاد ماکارانی خورد 1کیلو اضاف کرد بچه

بستنی بخور

من سر دختر اولم کره بادام زمینی میخوردم. 3800بود

عزیزم بیشترش ژنتیک هم تاثیر داره فداتشم
منم نگرانم ولی کمبود وزنش با ماه اول شیر بخوره زود تپلی میشه😍

من سویق سنجد و باشیر میخورم برای وزن و استخوان خوبه

من عسل و خامه وشیر ویار میکنم همش میخورم
یکیم،غذاهای نونی و برنج هم زیاد میکنه،وزنشو

عزیزم به فکر به دنیا اوردنشم باش،سه کیلو به بالا اوکیه دیگه

وزنش خوبه ان‌شاءالله تا اخر به سه میرسه نگران نباش

یه مامانی بود می‌گفت چیا درست میکنم چیا میخوردم بچهامم ۴ کیلو میشن متاسفانه گمشون کردم کاش پیدا شه
قرار بود دستور دسر بهم بده😂🥴

خب ۱۵۰۰ که خوبه نرماله تو هفتت
بیش از اندازه تو هفتت خطریه

دعا کن سالم بشه وزنش بعد از تولد تند بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان علیرضا🩵🧿 مامان علیرضا🩵🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۶ ماهگی
مامان میکائیل💙🕊 مامان میکائیل💙🕊 ۱ ماهگی
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری