لیدی میل رو لا آب ولرم فقط میشه خورد؟

۹ پاسخ

با اب سرد بخور
اب گرم خیلی بدمزه میشه

با هرچیزی که میلت میبره

از چند هفتگی میشه خورد؟

من باشیر میخورم

من باشیر وررم میخورم

من با اب جوش طعم شیر کاکائو میده

من با اب میخوردم

من دیدم بعضیا با شیر میخورن

آره میشه من میخوردم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی