۴ پاسخ

میدم بهش خیلی دوس داره ولی یکی دوماه یکبار

من میدم همه تنقلات میدم اصلا سخت نمیگیرم

خونگی بهش دادم. راحت الحلقوم. تو تاپیک هام هست

ندادم هنوز چون مناسب نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان ویهان کوچولو💙 مامان ویهان کوچولو💙 ۱۵ ماهگی