آیا من قند دارم

۱۱ پاسخ

یه کوچولو قندت بالاست . دکتر بهت رژیم غذایی یا دارو میده رعایت کنی خوب میشه نگران نباش

اره باید بستری شی قندت بالاست خیلی

😂😂😂😐

دکتر دارو ننوشت گفت برو بستری انسولین بزنن بهت

مرزش به ترتیب ۹۱،۱۸۰،۱۵۳ هست که شما ۱۰۹،۲۱۳،۱۲۵ ای
قند ناشتا و یک ساعتت بالاست ولی دو ساعتت خوبع

دکتر متخصص داخلی گفت باید بستری شی

دکتر بستری نوشته

فرستادم ببینید

من قند دارم

تصویر

ما نمیدونیم 😐باید ازمایش بدی

قند تو رو از کجا بفهمیم اخه دختر 😂

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا ۱ ماهگی