یه کوچولو قندت بالاست . دکتر بهت رژیم غذایی یا دارو میده رعایت کنی خوب میشه نگران نباش
اره باید بستری شی قندت بالاست خیلی
😂😂😂😐
دکتر دارو ننوشت گفت برو بستری انسولین بزنن بهت
مرزش به ترتیب ۹۱،۱۸۰،۱۵۳ هست که شما ۱۰۹،۲۱۳،۱۲۵ ای
قند ناشتا و یک ساعتت بالاست ولی دو ساعتت خوبع
دکتر متخصص داخلی گفت باید بستری شی
دکتر بستری نوشته
فرستادم ببینید
من قند دارم
ما نمیدونیم 😐باید ازمایش بدی
قند تو رو از کجا بفهمیم اخه دختر 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.