آیا من قند دارم باید بستری شم

۳ پاسخ

عزیزم قند ۱۵۸ خیلی زیاده🤦‍♀️ وقتیم دکتر بهت گفته باید بستری بشی داری از چهارتا آدمی که هیچ اطلاع پزشکی ندارن میپرسی؟ میدونی ممکنه بچه‌ت هزارتا اتفاق براش بیوفته توی این مدتی که نمیری بستری بشی؟
نمیخوان تو بیمارستان بکشنت که میخوان کمکت کنن
چقدر راحت و بی‌فکر عمل میکنین واقعا

آره خطر زایمان زودرس داره باید بری بستری شی

نه مگ خدا نکرده حالت بده؟

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا ۱ ماهگی