اره عزیزم دیابت بارداری باعث میشه اب دور جنین زیاد بشه ک اصلا خوب نیس باعث زایمان زودرس میشه...حتما برو چیزی ک نیس تحت کنترلشون قندتوکنترل میکند منم دیابت بارداری دارم ولی خو کمه ۱۳۰ قرص میخورم
قرص چیزی بهت نداده
اینه قندم
عزیزم تو همچین شرایطی فقط نظر دکتر مهمه نه بقیه
قند بالا چیز خوبی نیست
مگه برا ازمایش قند غذا میخورن میرن خب باید ناشتا میبودی
ناشتا نبودم غذا خورده بودم
چند روز بستری میشی کنترل میشی میای خونه خطر داره اگه نری
خودشم متخصص داخلی نوشت
غذا خورده بودم ها
بله عزیزم خیلی بالاعه
ب نظرم برو پیش ی متخصص با دارو کنترل کنه
من خودم از بیمارستان یکم میترسم از بس انگولک میکنن
یعنی برم بستری
خطر داره دور از جون شما خطر خفگی جنین داره ها
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.