بچن دیگه زیاد سخت نگیر
منم تا میشینم پسرم میاد از سروکولم بالا میره، درازبکشم اونقد رو کمروشکمم بالاوپایین میپره که داغونم میکنه، گاهی دستم میبره تو دهنش گاز میگیره، گاهی وسیله پرت میکنه و....
پسر منم همینه دقیقا عزیزم،انشالله بگذره زمان درست میشن،خیلی سخته ولی
دختر منم همینه.و تازه فهمیدم وقتی خودم عصبی باشمو پرخاش کنم حتی ب باباش اینجور میکنه
عزیزم یه موضوع خیلی مهمی که تواین سن برابچه هامطرح هست تقلیده،فکرکن ببین اگر خودت باهاش حتی به شوخی این کارارو بکنی زود تکرار میکنه حتی ممکنه تو کارتون هایی که مناسب سنش نیستن این چیزارو ببینه و تقلید کنه زیادم گوشی وتلویزیون نزارببینه خیلی بچه رو عصبی میکنه همم باعث دیرحرف زدن میشن
وای خواهر دست رو دلم نزار بچه منم همینه مشاوره روانشناسی کودکان میگه بچها از ۲ سال به بعد تا ۵ سال وقته مراقبت ازشونه که خودشون رو آسیب نزنه منم همینه اگع تند تند بردم دسشویی خوبه نبرد خونه رو به گند میزنه اصلا یه جا بند نمیمونه
پسرمنم نسبت به بقیه درست حرف نمیزنه خیلیم شلوغ وبازیگوشه سر سفره همه چیرو قاطی میکنی ،یا به کسی اسباب بازی نمیده کسی میاد دست بزنه جیغ میزنه ،بنظرم خیلی حساس شدی خودتو قانع کن آروم کن ک فقط۲ نیم سالشه،به مرور بهتر میشه ،یادت باشه رفتارت روش اثر میزاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.