۷ پاسخ

من 3 شب پیش رفتم
500 ویزیت دکتر آزاد
800تومن دارو
😑😑😑😑
بیمه هم نداریم
درآمد به ریال
مخارج به دلار

لعنت به دخل و خرجی که نمیخونه🥲

بچه بعدی بیار
عشق کنی

خیلی شرایط سخت شده
بابام ماه پیش ۱۵ روز بیمارستان افضلی بستری بود با وجود بیمه و بیمه تکمیلی ۳۰ تومن دادن اومدن خونه

من بدبختیکه پسرم مشکل ژنتیکی داره باید زودتروزن بگیره پیوندکبدبشه🤦یکماه ب یکماه بستری بایدبشه

😭😭😭😭😭خدا خودش کمکمون کنه 😭😭😭😭
شرایط خیلی سخته

بله عزیزم🥲

سوال های مرتبط