شما ک میخای هزینه با نظر مامانا بدی
هرکس تجربه خودشو میگه
خوب الان بیر پیش یه دکتر خوب اطفال
دکتری ک گفت تو نت بزن نظراتش واقعا خوبه
من پسرم تا الان زیر نظر خانم دکتر برای چکاپ برا سرماخوردگی هرچی پیش خانم دکتر میبرمش
بنظرم ببرشون پیش فریبا صدقی
فوق تخصص گوارش نوزاد
خیلی هم خوبه برای چکاپ ببر
اگر تا این سن آزمایش خون هم ندادن
با خانم دکتر صبور خوبی هستن تا چهل دقیقه هم داخل اتاق باشی بازم گوش میده
هیچی نده بخورن تا گرسنه بشن غذا بخورن یه مدت که اینکار کنی عادت میکنن به غذا خوردن بعد کم کم تنقلات مقوی و سالم با فاصله از وعده اصلی بهشون بده
خب ات اشغال و شیر نده دختر منم ول کنی فقد تنقلات میخوره الان دیگ خیلی کم میخریم دو هفته یبار مثلا شیرهم همیشه بعد غذا میدم غذا هم کم میخوره ولی باز غنیمته
مولتی ویتامین سرخود به بچه نباید داد باعث بی فعالیت و بلوغ زود رس میشه یه چکاپ ببرشون
خودتون جواب خودتون دادن غذا های مضرر باعث عادت و شو تغذیه کاذب میشه اول وعده اصلی بعد اگر خواستین به عنوان میان وعده بهشون بده
غذا هم نخورد اصرار اصلا نکن ولی هیچی هم بهشون نده بذار گرسنه بشن خودشون میان بهت میگن عزیزم
مولتی زینک پدیابست شربت کلی ویتامینم داره من دکتردیگه ازشروع دوسالگی این براپسرم نوشت ولی توروهم میخورنا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.