درد زایمان
افسردگی بعدش
کمرنگ شدن رابطه زن و شوهر
اعصاب و روان
بدنی ک بعد از هرزایمان ضعیف و ضعیفتر میشه
و....
من چون بنظرم بیهوده ترین کار دنیاس
راستی دوتا زایمان بدون فاصلهنابودت میکنه مگه کمکی بگیری
ولی من اگه درامد عالی داشتیم و خیالم از اینده راحت بود بچه دوم و حتی سوم میاوردم
وااای کامنتا چه باحال بودن
فکر کنم فقط منم که هم شاغلم هم بچم غذا درست نمیخوره اما بازم عشق بچم
منننننننن
بخاطر اینکه تبدیل به ی آدم روانی شدم از وقتی که همین یکیو آوردم دیگه نه اعصابشو دارم نه جسم سالم برام مونده
دست تنها هم هستم
بارداری سخت داشتم بچه داری از روز اول سخت بود خلاصه که گه بخورم دیگه بچه بیارم
به شوهرمم گفتم اگه ناخواسته بچه دار بشم خدایی نکرده میندازمش چون اگه بدنیا بیاد اول در حق خودم ظلم کردم بعد بچه اولم بعد اون بچه که قراره بیاد آخر هم به خود شوهرم
من✋️
روحی و جسمی دیگه توان ندارم،مخصوصا روحی،اصلا اعصابم نمیکشه😕
من حوصله بچه ندارم
خوشم از شوهرم نمیاد
یدونه بچه بسمه
من دوس دارم بیارم ولی دو دل میشم وضعیت مملکت مشخص نیس ماشالله مای بی بی شده1ملیون بچه اسهال بشه ورشکست میشیم .....بعدشم من همسرم دوس نداره بخاطر وضعیت جامعه گرونی
من فقط یه بچه برا هفت پشتم بسه به قدری برای خوردن اذیتم کرده از دستش قرص اعصاب میخورم. از ۹ ماهگی اصلا و ابدا هیچ شیری لب نزد غذا هم پدرمو درمیاره یه لقمه بخوره
بله ... اعصاب عزیزم اعصاب
بله من🙋🏻♀️ چون جسم و روح و روانم فقط میتونه یه بچه با کیفیت بار بیاره. دوست دارم برای همون یدونه وقت بذارم، برای اموزشش برای تفریحش. چند سال دیگه شروع کنم ببرمش چهارتا کشور تو دنیا نشونش بدم. دوست داشتم حس مادری تجربه کنم که تجربه کردم. فکر میکنم ظرفیت مادی و معنویم اندازه یدونه بچه اس.
اعصاب و روان نداشته
ولی خب خدا منتظر من نشد بعد توراهه
آره من بنظرم همین ی دونه برام کافیه تمرکز میکنم رو آیند بچم و فکر میکنم بچه ایران ب دنیا بیاد ظلم کردم در حقش
با این شرایط که هرلحظه از استرس هزاربار میمیرم و زنده میشم نه فعلا خدا دخترمو برام نگهداره .اگه شرایط انشالله اوکی شد بله ۲تا دیگه میارم
بخاطر حساس بودن بیش از اندازم طوری که جز همسرم و خواهرم نمیتونم بچمو پیش کسی بزارم حتی مامانم🥲
و با هربار زایمان بدن زن چند سال پیر میشه و.... ولی همیشه به این باورم که بخاطر خودخواهی من بچم چرا تنها باشه ولی با اینحال تا چند سال دیگه کلا کنسل بعدش اگه شرایط کشور خوب بشه و بتونم حتما یکی میارم🌸❤️
اره چون خودمون پنج تا خواهر برادر هستیم بجز من خواهرم داداشا زن گرفتن انگار که انگار خواهر. دارن و اینکه کمکی ندارم دلا هم زیادی شلوغه
زیادی حساسم، نمیکشم
من از آینده میترسم اگه اینجوری پیش بره
ولی اکه کشورمون از همه لحاظ خوب باشه دوست دارم یدونه دیگه بیارم
اعصاب و روان گلم
اعصاب من یکی ک نمیکشه هم بچه خودمو نگ دارم، هم بچه مادرشوهرمو
بعدم میدونی تواناییشم ندارم
بارداری و زایمان خیلی بدی داشتم
دور حاملگی و خط قزمز کشیدم
بچمم اصلا همکاری ندارع فقد نق، گریه، بغل هیچکی نمیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.