من 17 هفته و دو روز بودم رفتم
من دکتر برام ۲۶ زد
منم ۱۵ هفته و ۴ روزمه دکتر برای ۲۴ اسفند نوشته ک میشم ۱۸ هفته تمام
به من گفته دکتر ۱۷هفته و یه روز برو...سه شنبه میرم
۱۸هفته و۳روز رفتم من
دکتر به من بیست اسفند برم انومالی
منو شما ۳ روز باهم فرق داریم دکتر من برای ۲۴ اسفند وقت داده بهم
یعنی برای شما میشه ۲۷ اسفند
دکترم گفت بهترین تایم برای انومالی ۱۸ هفته و دوروزه
۱۷ هفتت که پر بشه میتونی بری
انومالی شما با من یکیه ک من گذاشتم ۲۰اسفند برم
از ۲۹اسفند میتونی بری
۲۰هفته کامل شدی برو گلم
۱۸هفته کامل باید بری
۱۸ هفته منوتو باهمیم من میخام ۱۸ هفته ۳ روز برم
سه هفته دگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.