چند روز دیگه باید برم انومالی دقیق یکی میتونه بگه بهم ؟؟

تصویر
۱۴ پاسخ

من 17 هفته و دو روز بودم رفتم

من دکتر برام ۲۶ زد

منم ۱۵ هفته و ۴ روزمه دکتر برای ۲۴ اسفند نوشته ک میشم ۱۸ هفته تمام

به من گفته دکتر ۱۷هفته و یه روز برو...سه شنبه میرم

۱۸هفته و۳روز رفتم من

دکتر به من بیست اسفند برم انومالی

منو شما ۳ روز باهم فرق داریم دکتر من برای ۲۴ اسفند وقت داده بهم
یعنی برای شما میشه ۲۷ اسفند
دکترم گفت بهترین تایم برای انومالی ۱۸ هفته و دوروزه

۱۷ هفتت که پر بشه میتونی بری

انومالی شما با من یکیه ک من گذاشتم ۲۰اسفند برم

از ۲۹اسفند میتونی بری

۲۰هفته کامل شدی برو گلم

۱۸هفته کامل باید بری

۱۸ هفته منوتو باهمیم من میخام ۱۸ هفته ۳ روز برم

سه هفته دگ

سوال های مرتبط

مامان معجزه من🐣 مامان معجزه من🐣 ۲ ماهگی
مامان نبات مامان نبات هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آرسام مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد