۳ پاسخ

ببرش دکتر چون دیگه به سینش میزنه چرک میشه بدتر اذیت میشه بخور چیزی بهت میده

شاید داره دندون در میاره یه نگاه کن

مگه تب داره که استامینوفن دادی

سوال های مرتبط

مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی