۵ پاسخ

من خیلییییی صبحا هم همینطور

نه من ندارم خداروشکر

شب ک‌ میشه لگنم انگار قفل میشه

اره خیلی

هم هفتت نیستم....ولی بشدت بدن درددارم....شباخواب ندارم کلا

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم مامان دخترنازم هفته سی‌وهفتم بارداری