مامانای هم هفته ای درد واژن دارین شماهم؟؟🥲🥲

تصویر
۱۲ پاسخ

من دارم استخونش انگار شکسته🥲

بله عزیزم منم دارم ازهفته ها قبل ترو پرسیدم ازدکترم وگفتن طبیعیه

من بارداری اولم اصلا نداشتم
ولی ایندفه دارم

اره
چون رحم داره اماده میشه برای زایمان

درد که مثل تیر کشیدنه
انگار سیخ میره تو واژنم

منم داشتم از وقتی بچم سفالیک شد شدیدتر شد و الان دوروزه درد شدیییید تو کشاله ران و واژن دارم جوری که میخوام گریه کنم موقع جابجا شدن یا بلند شدن

مردم مردم از دردش

امان از این درد واژن من اوایل داشتم
ولی الان نزدیک به دو هفته هستش خیلی دردش بیشتر شد

من چن هفتس دارم
خیلی درد بدیه و هیچ درمانی نداره

اونقدر درد دارم دراز میکشم هم خوب نمیشم

و متاسفانه منم دارم 😮‍💨

من درد واژن دارم چرا

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی