۷ پاسخ

فاصله دردات منظم بود وکم برو

دردکمرم بیشتره

انقباض و درد باهم داری ؟
این درد زایمان مگه نیست؟

طبیعی ام بچه دومم

به فاصله دردهات نگاه کن‌بعد‌اگه بچه اول باشه که بعضی دکترها تا ۴۰ هفته کامل بشه بر نمی‌دارند
مگه شرایط خاص داشته باشی .‌
منم بادرد شدید رفتم بیمارستان ولی معاینه کردن گفتن هنوز جا داری . تا ۴۰ هفته فقط مسکن زدن دردم‌آروم کردن برگشتم . اگه طبیعی میخایی به دنیا بیاریش

شاید10تا5دقیقه ولی بیشتزکمرم ولی خیلی شکمم سفته فکرمی‌کنم میخوادبترکه

دردات چطوری هست وفاصلش چقدره

سوال های مرتبط