میگن سختع ولی امیدوارم حالت تهوع منم شروع بشه👼🏻🫄🏾🫠🥹🥹🥹🥹

۱۴ پاسخ

کی گفته حالت تهوع اگه باشه خوبه من سر پسرم اصلا حالت تهوع نداشتم بارداری خوب و سالم داشتم کسی که حالت تهوع داره ی چیزی تو بدنش کم داره که اینطوری میشه چیزای خوب از هدا بخواین

وااااااای نه اصلااااا نگووو
من اصلا حالت تهوع ندارم فقط از غذا بدم میاد الان دارم هلاک میشم از بس چیزی نخوردم دیگه فکر کن حالت تهوع هم داشته باشی

منم تهوع ندارم و اولا مث تو فک میکردم خوبه ولی ربطی نداره

وای ندیدی تا حالا حالت تهوع و ویار ک ان شاءالله نبینی ما ک داریم عین جنازه افتادیم هر چی میخوریم بالا میاریم هر دقه بالا بیار سوزش گلو و حلق میگیری دیگه هیچی نمیتونی بخوری حتی از آب اوغت میگیره

همچین چیزیو نخواه اصلااا چون کلا از زندگی سیرمیشی.من خودم از خونه ام بدم میومد وارد خونه میشدم حالت تهوعه میومد.خیییلی بد بود😓

نی نیامون پسرن 😂

واسه من شروع شده خیلی بده 🥲

خواهر بیکاری من دارم میمیرم از استفراغ

🥲🥲🥲دعا میکنم بارداری راحت و بدون تهوع داشته باشه من الان حالت تهوع بدی دارم جوری ک ۱ ماه هیچ غذایی بخدا نتونستم بخورم فقط بیسکویتت مادر و خرما و کیوی دیگه هیچی خودم خسته شدم میگم کاش زودتر تموم شه🥲🥲😭

میشه یه دو هفته دیگه

وای نگو تو رو خدا
آنقدر سخته که حوصله هیچیو نداری آدم

من ک اصلا حالت تهوع ندارم فقط خسته و خوابم و تکرر ادرار .

ولی عزیزم دیونه هستی مگه همچین ارزویی داری هنوز نیومدع سراعت از دل و دماع و کار زندگی بیوفتی

همین ک مامان شدی هزار مرتبه شکر عزیزکم.

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان کمند🎀 مامان کمند🎀 هفته هفتم بارداری
مامان نیکان🤱 مامان نیکان🤱 هفته سی‌وپنجم بارداری