۶ پاسخ

من اینقدر برای بچه از خود گذشتگی دارم ک خاله شوهرم بهم میگ تو مهربانی بیش از حد برای فرزندت داری

مامان جان تو چرا اینقد ادم استرسی استی همینک سزارین شدی و بچتو دنیا اوردی خودش یه فداکاری بزرگ چ برسه ب اینک فک کنی برا بچه کم گذاشتی امسدوارم ب افسردگی بعد زایمان دچار نشده باشی

همیشه باهاته این عذاب وجدان
همه مادرا بنظرم اینجوری هستن

من که اصلا حس مادری ندارم، ازین عذاب وجدان گرفتم

هیچ وقت مخصوصا الان که پسرم هم به دنیا اومده هر وقت تو چشمای دخترم نگاه میکنم عذاب وجدان دیوانه میکنم تو این سن محبت منو کم تر داره

آیا بابا مثبت فکر کن همه این فکرها زاییده ذهن خودته

سوال های مرتبط

مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی