والا واس پسر منم همینه از وقتی بدنیا اومد و همچنان،تازه واس پسر من ب سبز میزنه
فکرکنم اسهاله!نمیدونم و لی من بردم دکتر گفت شبی ۵قطره پدی لاکت بده
طبیعیه
نه عادیه
دختر منم از دیروز همینجور هم دیروز هم امروز از صبح شکمش کارنکرد شب یهو کارکرد اونم اینجوری
شیر خودتو میخوره؟
دختر منم اینجوریع پوشکش
مال دختر منم اینجوریه امروز ی کم مخاطی شده بود نمیدونم چرا
دختر منم اینجوری میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.