ماما همراه من گفت هر ۵ دقیقه ۳۰ ثانیه بود برو بیمارستان
انقباض و درد چه جوریه آخه من سر اولی ختم بارداری شدم بدون درد بستری شدم
همین الان برو ممکنه هر لحظه زایمان کنی
سلام عزیزم چند هفته ای ؟؟؟
مال شما از کی گرفته؟مال من از ظهر گرفته الان دو ساعتی میشه ک منظم شده هر۵ دقیقه وقتی میگیره شکمم سفت سفت میشه خفه میشم و درد پریودی و کمر دارم.علائم شما چیه؟
برو نزدیکی کن و دوش بگیر تا بری بیمارستان چند سانت باز میشی
39هفته و چند روزی؟
پاشا برو😐من بیمارستان رفتم سر بچه اولم هر 30ثانیه بود گفت دهانه رحم 8ثانت باز شده
عزیزم برو بیمارستان انشالله ک زایمان میکنی گل
تا کی میتونم خونه بمونم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.