۳ پاسخ

اگ لکه بینی نداری نترس ...فقط استراحت کن چون رحم بزرگ میشه واس همینه

منم همین دردارو دارم عفونت ادراری داشتم فک میکنم از اونه خواستی یه آزمایش بده

منم اینجوریم فک کنم طبیعی باشه چون خیلیا این علایمو دارن

سوال های مرتبط

مامان هانا کوچولو🍼 مامان هانا کوچولو🍼 ۲ ماهگی