خانما شماها پیشانی بچتون رو بستین؟

۲۱ پاسخ

نوزادی نه بعدش که دکترپسرم گفت جلوعه باکش ببندیدبستیم دفعه بعدی دیدخیلی خطرناکه ممکنه حالت مثلثی بمونه وهمش بیادجلوبعدازیه مدت دورسرش متوقف میشه ازماخواست اجازه بدیم عمل بشه اسم بیماری سرش دقیق نمی‌دونم فک کنم متوفیک براکیوسفالی بود۵ماهگی باوزن۵کیلوعیدبردیمش تهران بیمارستان اطفال کودکان رایگان عملش کردن وکلاه مخصوص ارتوپدی براش ۶میلیون گرفتیم تا۲ماه روی سرش بودولی خیلی طول کشید چون بعداز۲ماه کلاه اندازه نشدوخودشم نمی‌خواست اذیت میشد دوباره باکش بستیم تااینکه خوب شد🥲

اگه پیشونی بچه جلو باشه می‌بندیم برای خواهر زادمم بستیم ولی بچه‌ای خودمو چون جلو نبود نبستیم

اره بستم فرم سر بچه گرد در اومد پیشونیشم نیومد جلو تاچهل روزگیش بستم

ن نیستم . پیشنهاد دوستی بده همشهری

نه اصلا

نشنیدم و نبستم

دوتا بزرگ کردم نه پیشونی بستم نه قنداق کردم نه ناف بستم

نه نبستم

نه والا

واسه هیچکدوم از بچه ها نبستم

اصلا نمیزاشت از نوزادی دست بزنیم بهش فقط شیر می‌خورد و میزاشتم زمین یه پتو به زور میزاشتیم. ،،اتفاقا مادرشوهرم دیده بود میگفت قدیما می‌بستند بچه پیشانی بلند بشه منم در جواب گفتم پیشانی بلند چه بکار آدم میاد ان شاالله بختش بلند وسفید باشه

چی هست؟
برای چی میبندن؟

ن چرا ببندیم

نه😑

نه والا

نه من ک نبستم

چطور مگه

خیلی گفت مادر شوهرم ولی نبستم چنبار بستم فقط

من همون اوایل بستم الان نه

نه اصلا نديدمو نشنيده بودم

ن والله

سوال های مرتبط

مامان پناه💚 مامان پناه💚 ۱۷ ماهگی