۳ پاسخ

برو دکتر بگو شیر میدم قرص میده که اشتهاآور هست
باعث میشه چاق بشی عزیزم

@ibanoo_mom
اگ روبیکا داری بهشون پیام بده و مشکلتو بگو وازشون خرید کن
محصولاتش کاملا ارگانیک و عالییین
برا خودمو و بچهام خریدم

قرص و این پودرا اصلاااا خوب نیسش من ی بار خوردم انقدی یبوست شدید گرفتم ک کارم ب بیمارستان کشید با تغذیه و ریزه خواری وزنت ببر بالا من ی روزی ارزوم بود ۵۰ کیلو بشم همیشه ۴۰ نهااااایت ۴۵ کیلو بودم با ریزه خواری و غذا الان ۵۵ کیلو ۵۶ کیلوام البته ۶۳ شده بودم بعد از زایمان باز خودم لاغر کردم زیاد چاقم دوسندارم همین یکم توپر باشم فقط

سوال های مرتبط