برو دکتر بگو شیر میدم قرص میده که اشتهاآور هست
باعث میشه چاق بشی عزیزم
@ibanoo_mom
اگ روبیکا داری بهشون پیام بده و مشکلتو بگو وازشون خرید کن
محصولاتش کاملا ارگانیک و عالییین
برا خودمو و بچهام خریدم
قرص و این پودرا اصلاااا خوب نیسش من ی بار خوردم انقدی یبوست شدید گرفتم ک کارم ب بیمارستان کشید با تغذیه و ریزه خواری وزنت ببر بالا من ی روزی ارزوم بود ۵۰ کیلو بشم همیشه ۴۰ نهااااایت ۴۵ کیلو بودم با ریزه خواری و غذا الان ۵۵ کیلو ۵۶ کیلوام البته ۶۳ شده بودم بعد از زایمان باز خودم لاغر کردم زیاد چاقم دوسندارم همین یکم توپر باشم فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.